کد خبر : 208244
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 17:47

مشخصات OnePlus 12R و تاریخ عرضه به بیرون درز کرد

مشخصات OnePlus 12R و تاریخ عرضه به بیرون درز کرد

به گزارش جویا خبر و به نقل از گسمارنا با توجه به وان‌پلاس ۱۲، به راحتی می‌توان یکی دیگر از گوشی‌های آینده وان پلاس یعنی وان پلاس ۱۲ آر را فراموش کرد. انتظار می رود این دستگاه در ماه ژانویه در کنار OnePlus 12 به صورت جهانی عرضه شود و ما اکنون به لطف راهنمایی مطمئن

به گزارش جویا خبر و به نقل از گسمارنا با توجه به وان‌پلاس ۱۲، به راحتی می‌توان یکی دیگر از گوشی‌های آینده وان پلاس یعنی وان پلاس ۱۲ آر را فراموش کرد. انتظار می رود این دستگاه در ماه ژانویه در کنار OnePlus 12 به صورت جهانی عرضه شود و ما اکنون به لطف راهنمایی مطمئن Max Jambor، به روزترین مشخصات فاش شده خود را دریافت می کنیم.

ظاهراً OnePlus 12R به صفحه نمایش خمیده ۶.۷۸ اینچی LTPO 4.0 OLED با نرخ تازه سازی تطبیقی ۱-۱۲۰ هرتز و محافظ Gorilla Glass Victus 2 مجهز شده است. این دستگاه به چیپست پرچمدار سال گذشته Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 4.0 جفت شده است.

درز جدید همچنین یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با استفاده از سنسور IMX890 در کنار یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی را نشان می دهد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ واتی باشد.

OnePlus 12R در رنگ‌های خاکستری آهنی و آبی سرد عرضه می‌شود و انتظار می‌رود در ۴ ژانویه در چین عرضه شود در حالی که اولین عرضه بین‌المللی آن همزمان با عرضه جهانی OnePlus 12 است که برای ۲۳ ژانویه برنامه‌ریزی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهترین سایت برای رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح