کد خبر : 208240
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 12:24

سامسونگ گلکسی A15 4G با دریافت گواهینامه NBTC به زمان عرضه نزدیک‌تر می‌شود

سامسونگ گلکسی A15 4G با دریافت گواهینامه NBTC به زمان عرضه نزدیک‌تر می‌شود

به گزارش جویا خبر و به نقل از گسمارنا سامسونگ چیزی در مورد گلکسی A15 4G و گلکسی A15 5G فاش نکرده است که ما ماه ها در مورد آنها می شنویم. با این حال، فاش‌های متعدد به ما ایده‌ای نسبت به آنچه که از این گوشی‌های هوشمند انتظار داریم، داده است. و در حالی که

به گزارش جویا خبر و به نقل از گسمارنا سامسونگ چیزی در مورد گلکسی A15 4G و گلکسی A15 5G فاش نکرده است که ما ماه ها در مورد آنها می شنویم. با این حال، فاش‌های متعدد به ما ایده‌ای نسبت به آنچه که از این گوشی‌های هوشمند انتظار داریم، داده است. و در حالی که ما منتظر جزئیات رسمی در مورد اولین آن هستیم، سامسونگ گلکسی A15 4G توسط NBTC تایلند تایید شده است و آن را یک قدم به عرضه نزدیک تر می کند.

لیست سامسونگ گلکسی A15 4G در وب سایت مرجع صدور گواهینامه تایلند تأیید می کند که دارای نام مدل SM-A155F/DSN است اما مشخصات فاش شده را تأیید نمی کند.

سامسونگ گلکسی A15 4G با دریافت گواهینامه NBTC به زمان عرضه نزدیک‌تر می‌شود
با این حال، به لطف Geekbench، ما می دانیم که با تراشه Helio G99، اندروید ۱۴ و ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر، شایعه شده است که سامسونگ گلکسی A15 5G با تراشه Dimensity 6100+، رم ۴/۶ گیگابایت و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود که تا ۱ ترابایت از طریق کارت microSD قابل ارتقا است.

گلکسی A15 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FullHD+ 90 هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و دوربین سه گانه در پشت با عنوان دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابر خواهد بود. دو دوربین دارای سنسورهای ۵ و ۲ مگاپیکسلی خواهند بود.

گفته می‌شود گلکسی A15 5G دارای اسکنر اثر انگشت در کناری است و در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه می‌شود. قیمت آن در آمریکا ۱۴۹ دلار و در اروپا حدود ۲۵۰ یورو است. همچنین شایعه شده است که سامسونگ گلکسی A15 4G را در بازار اروپا عرضه خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهترین سایت برای رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح