کد خبر : 208067
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 19:59

تشکیل پرونده قضایی برای دو مدیر سابق شهرستان البرز

تشکیل پرونده قضایی برای دو مدیر سابق شهرستان البرز

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی‌زاده گفت: دپوی پسماند مربوط به تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز منجر به نارضایتی شهروندان، تهدید علیه بهداشت عمومی و ایجاد مخاطرات زیست محیطی شده بود، که بر همین اساس دادستانی شهرستان در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه در این موضوع ورود کرد. دادستان

تشکیل پرونده قضایی برای دو مدیر سابق شهرستان البرز

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی‌زاده گفت: دپوی پسماند مربوط به تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز منجر به نارضایتی شهروندان، تهدید علیه بهداشت عمومی و ایجاد مخاطرات زیست محیطی شده بود، که بر همین اساس دادستانی شهرستان در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه در این موضوع ورود کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز افزود: با توجه به پیگیری‌های دستگاه قضایی استان و دستورات قضایی صادره از سوی دادستانی البرز، این موضوع به صورت ویژه در دست بررسی قرار گرفت و بر اساس تحقیقات بعمل آمده ترک فعل دو نفر از مدیران سابق شهرستان به دلیل جانمایی ناصحیح به منظور دپوی پسماند شهرک صنعتی البرز محرز شد.

وی بیان کرد: پرونده موصوف در یکی از شعب بازپرسی در مرحله تحقیقات مقدماتی است و بدون شک کوتاهی و ترک فعل مدیران حتی پس از دوران مدیریتی آن‌ها در صورت احراز تخلفات مورد رسیدگی قضایی قرار می‌گیرد و باید پاسخگو باشند.

این مقام قضایی عنوان کرد: این موضوع در کارگروه پسماند استان قزوین مطرح و مصوب شد با رعایت کامل پروتکل‌های زیست محیطی اعلامی از سوی اداره کل محیط زیست استان، تمامی پسماندهای تصفیه خانه شهرک با رفع خطرات زیست محیطی به محل مناسب تعیین شده، منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: انتقال پسماند شهرک صنعتی باید در بازه زمانی تعیین شده از سوی کارگروه پسماند استان انجام شود و هرگونه تعلل و مانع تراشی دستگاه‌های متولی به هیچ عنوان پذیرفته نیست و با برخوردهای قانونی همراه خواهد بود.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهترین سایت برای رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح