کد خبر : 208200
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 18:28

تخریب ۱۲ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی آبیک

تخریب ۱۲ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی آبیک

به گزارش ایلنا، محسن خیرخواه با اعلام این خبر افزود: با تخریب این بناهای غیرمجاز بیش از ۶۲۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی جزمه و حومه آبیک از توابع بخش مرکزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک اظهار کرد: این عملیات در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره

تخریب ۱۲ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی آبیک

به گزارش ایلنا، محسن خیرخواه با اعلام این خبر افزود: با تخریب این بناهای غیرمجاز بیش از ۶۲۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی جزمه و حومه آبیک از توابع بخش مرکزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک اظهار کرد: این عملیات در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اجرا شده است.

وی یادآور شد: این ساخت و سازهای غیرمجاز شامل اطاق کارگری  و دیوارکشی بوده که با حضور  امور اراضی شهرستان و  نیروی انتظامی و اداره راهداری شهرستان آبیک انجام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهترین سایت برای رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح