کد خبر : 208215
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 20:12

مدیر اجرایی مایکروسافت می‌گوید معاملات گوگل بینگ را کوچک نگه داشته است

مدیر اجرایی مایکروسافت می‌گوید معاملات گوگل بینگ را کوچک نگه داشته است

به گزارش جویا خبر و به نقل از رویترز واشنگتن، ۲۸ سپتامبر – یکی از مدیران مایکروسافت (MSFT.O) روز پنجشنبه شهادت داد که اپل (AAPL.O) و دیگر سازندگان گوشی های هوشمند توافقنامه های تقسیم درآمد را که به موتور جستجوی بینگ مایکروسافت کمک می کرد و در عوض گوگل را به عنوان موتور جستجوی پیش

The Microsoft logo is seen at the Microsoft store in New York City

به گزارش جویا خبر و به نقل از رویترز واشنگتن، ۲۸ سپتامبر – یکی از مدیران مایکروسافت (MSFT.O) روز پنجشنبه شهادت داد که اپل (AAPL.O) و دیگر سازندگان گوشی های هوشمند توافقنامه های تقسیم درآمد را که به موتور جستجوی بینگ مایکروسافت کمک می کرد و در عوض گوگل را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض حفظ می کرد، رد کردند. .

جاناتان تینتر، معاون مایکروسافت که کارش کمک به رشد بینگ بوده است، در دادگاه ضد انحصار وزارت دادگستری ایالات متحده علیه گوگل آلفابت (GOOGL.O) در دادگاه ناحیه ایالات متحده در واشنگتن شهادت داد.

وزارت دادگستری گوگل را متهم می کند که سالانه ۱۰ میلیارد دلار به اپراتورهای بی سیم و سازندگان گوشی های هوشمند پرداخت می کند تا اطمینان حاصل کند که جستجوی گوگل به صورت پیش فرض در دستگاه های آنهاست. دولت استدلال می کند که گوگل از انحصار خود در جستجو و برخی از جنبه های تبلیغات جستجو سوء استفاده کرده است.

تینتر گفت که بینگ برای به دست آوردن وضعیت پیش فرض در گوشی های هوشمند فروخته شده در ایالات متحده تلاش کرده است و این مقیاس کوچکتر به جستجوی با کیفیت پایین تر تبدیل شده است.

تحت بازجویی های وزارت دادگستری، تینتر شهادت داد که بینگ به طور پیش فرض در هیچ گوشی هوشمند اندرویدی یا اپلی که در دهه گذشته در ایالات متحده فروخته شده بود نصب نشده بود، حتی اگر مایکروسافت در مواقعی پیشنهاد می داد بیش از ۱۰۰٪ درآمد – یا بیشتر – را به خود اختصاص دهد. شریک.

یکی از وکیل های گوگل بر تینتر تاکید کرد که آیا پول یا کیفیت پایین آن باعث شده بود که بینگ نتواند گوگل را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در گوشی های هوشمند و سایر دستگاه ها حذف کند.

او به تحلیلی که توسط Keystone Strategies در سال ۲۰۱۰ انجام شد اشاره کرد که نشان داد افرادی که بینگ را کشف می کنند فقط برای مدت بسیار کوتاهی از آن استفاده می کنند.

او گفت: «تعداد کاربران بینگ که می‌مانند تک رقمی است. وکیل دادگستری گفت: «بیش از نیمی از کاربران جدید قبل از خروج تنها یک روز فعال در موبایل بینگ دارند. تینتر از موافقت خودداری کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهترین سایت برای رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح