کد خبر : 208252
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 11:50

ایزا گونزالس در تیزر جدید «وزارت جنگ ناجوانمردانه» دردسرساز می‌شود!

ایزا گونزالس در تیزر جدید «وزارت جنگ ناجوانمردانه» دردسرساز می‌شود!

  به گزارش وبسایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده فیلم جدید گای ریچی با عنوان «وزارت جنگ ناجوانمردانه» که به زودی اکران می‌شود، ترکیبی دلپذیر از بازیگران و داستانی هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. این فیلم با طنزی سیاه، تلاش‌های قهرمانان جنگ برای خرابکاری علیه هیتلر و رژیم نازی را به تصویر می‌کشد.

 

به گزارش وبسایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده فیلم جدید گای ریچی با عنوان «وزارت جنگ ناجوانمردانه» که به زودی اکران می‌شود، ترکیبی دلپذیر از بازیگران و داستانی هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. این فیلم با طنزی سیاه، تلاش‌های قهرمانان جنگ برای خرابکاری علیه هیتلر و رژیم نازی را به تصویر می‌کشد. با نزدیک شدن به زمان اکران، سازندگان فیلم با انتشار کلیپ‌های جدید، هیجان طرفداران را افزایش می‌دهند.

به تازگی، کلیپ جدیدی از این فیلم منتشر شده است که در آن بابز اولوسانموکن در نقش آقای هرون و ایزا گونزالس در نقش مارجوری استوارت را در قطاری پر از نازی‌ها می‌بینیم. آن‌ها در حال تلاش برای انجام یک خرابکاری بی‌نظیر هستند. این کلیپ بدون لو دادن جزئیات داستان، فضای پر از تنش و هیجان فیلم را به خوبی نشان می‌دهد. 

 

وزارت جنگ ناجوانمردانه پر از شخصیت‌های جذاب است

فیلم «وزارت جنگ ناجوانمردانه» بر اساس کتاب «دیمین لوئیس» ساخته شده و روایتگر نسخه‌ای داستانی از عملیات «پُست‌مستر» در جنگ جهانی دوم است. این فیلم داستان گروهی از مأموران مخفی بریتانیایی در سازمان «اجرایی عملیات ویژه» را دنبال می‌کند که به دستور وینستون چرچیل در سال ۱۹۴۰ برای انجام جاسوسی و خرابکاری در اروپا تحت اشغال نازی‌ها تشکیل شد. عملیات این گروه تأثیر بسزایی در پیروزی متفقین بر آلمان نازی داشت و زمینه‌ای برای عملیات سیاه امروزی را فراهم کرد.

تریلر منتشر شده از فیلم، پیش نمایشی از آن را به طرفداران ارائه می‌دهد، در حالی که پوسترهای شخصیت‌ها، ما را با ویژگی‌های آنها آشنا می‌کنند. یکی از شخصیت‌های مورد توجه، گاس مارچ-فیلیپس با بازی هنری کویل است که تیم را دور هم جمع می‌کند. در تریلر، او را در حالتی جنون‌آمیز می‌بینیم. کویل در مصاحبه‌ای با مجله‌ی Collider گفت که این جنون با الهام از خود گای ریچی کارگردان شکل گرفته است: «زبان بدن او (گاس) کاملاً به سبک جنگ جهانی دوم بود، همانطور که تصور می‌کنید – یک جنتلمن بریتانیایی با برق شیطنت در چشم. اما گای ریچی گفت: “می‌خواهم واقعاً از این کشتن لذت ببری. کاری مثل بیرون آوردن زبان انجام بده.” و ما این کار را کردیم. و بعد از اینکه آن را پیدا کردیم، بیشتر روی آن کار کردیم و این به یکی از ویژگی‌های کلیدی شخصیت تبدیل شد.»

این فیلم از بازیگران مرد و زن فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد، از جمله الن ریچسون در نقش لاسن، الکس پتیفر در نقش جفری اپل یارد، فردی فاکس در نقش ایان فلمینگ به همراه ایزا گونزالس، هنری گلدینگ و هیرو فینس تیفین. بابز اولوسانموکن، تیل شوایگر، هنریکه زاگا، کری الویس، اتل فون بریکسهام و بازیگران دیگری نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهترین سایت برای رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح