کد خبر : 208226
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 11:25

انتشار به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر ۲۰۲۳ Google به پایان رسید

انتشار به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر ۲۰۲۳ Google به پایان رسید
به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک و به نقل از میز سرو گوگل انتشار به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر ۲۰۲۳ Google را که...

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک و به نقل از میز سرو گوگل انتشار به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر ۲۰۲۳ Google را که ۱۵ روز و ۱۲ ساعت پیش آغاز شده بود، به پایان رساند. این به‌روزرسانی در ۴ اکتبر در ساعت ۱۲:۵۲ بعد از ظهر به وقت شرقی آغاز شد و اکنون صبح امروز، ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳، در ساعت ۱:۱۵ بامداد ET تکمیل می‌شود.

این به‌روزرسانی با به‌روزرسانی اصلی Google اکتبر ۲۰۲۳ همپوشانی داشت که همین دیروز، چند ساعت قبل از اتمام این به‌روزرسانی تکمیل شد و چندین ساعت قبل از شروع آن به‌روزرسانی شروع شد – بنابراین همپوشانی قابل توجهی بین این دو به‌روزرسانی وجود دارد.

 

حقایق سریع به‌روزرسانی هرزنامه Google اکتبر ۲۰۲۳

در اینجا مهمترین چیزهایی که در حال حاضر به صورت کوتاه می دانیم آورده شده است:

 

  • نام: به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر ۲۰۲۳ Google
  • راه اندازی: ۴ اکتبر ۲۰۲۳ حدود ساعت ۱۲:۵۰ بعد از ظهر ET
  • عرضه: ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ حدود ساعت ۱:۱۵ صبح به وقت شرقی
  • اهداف: به دنبال پنهان کردن، هک کردن، تولید خودکار و حذف هرزنامه ها بیشتر به زبان های ترکی، ویتنامی، اندونزیایی، هندی، چینی و سایر زبان ها می رود.
  • جریمه: تکنیک‌های هرزنامه‌ای را که برخلاف خط‌مشی‌های هرزنامه گوگل هستند جریمه می‌کند.
  • جهانی: این یک به روز رسانی جهانی است که بر همه مناطق و زبان ها تأثیر می گذارد.
  • تأثیر: Google به من نمی‌گوید چند درصد از جستجوها یا جستجوها تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند.
  • بازیابی: اگر تحت تأثیر این موضوع قرار گرفتید، Google گفت که باید سیاست‌های هرزنامه خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها با آنها مطابقت دارند.
  • Refreshes: Google به‌روزرسانی‌های دوره‌ای را برای به‌روزرسانی هرزنامه انجام می‌دهد. گوگل گفت که ممکن است چندین ماه طول بکشد تا بازیابی شود.

 

اهداف به روز رسانی هرزنامه:

Google گفت این به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر ۲۰۲۳ «در سطح جهانی اعمال می‌شود و پوشش ما را در بسیاری از زبان‌ها، از جمله ترکی، ویتنامی، اندونزیایی، هندی، چینی و سایر زبان‌ها بهبود می‌بخشد».

این پس از این نوع از هرزنامه ها انجام شد:

 

  • Cloaking: Cloaking به تمرین ارائه محتوای مختلف به کاربران و موتورهای جستجو با هدف دستکاری رتبه های جستجو و گمراه کردن کاربران اشاره دارد.
  • محتوای هک شده: محتوای هک شده به هر محتوایی گفته می شود که به دلیل آسیب پذیری های امنیتی سایت، بدون مجوز در سایت قرار می گیرد. محتوای هک شده نتایج جستجوی ضعیفی را به کاربران ما می دهد و به طور بالقوه می تواند محتوای مخرب را روی دستگاه های آنها نصب کند.
  • محتوای تولید شده خودکار: محتوای تولید شده توسط هرزنامه به صورت خودکار (یا “تولید خودکار”) محتوایی است که به صورت برنامه نویسی بدون تولید هیچ چیز اصلی یا افزودن ارزش کافی تولید شده است. در عوض، برای هدف اصلی دستکاری رتبه بندی جستجو و عدم کمک به کاربران ایجاد شده است.
  • هرزنامه محتوای خراشیده شده: برخی از صاحبان سایت، سایت های خود را بر اساس محتوای گرفته شده (“خراش شده”) از سایر سایت های اغلب معتبرتر قرار می دهند. محتوای خراشیده شده، حتی از منابع با کیفیت بالا، بدون خدمات مفید اضافی یا محتوای ارائه شده توسط سایت شما ممکن است ارزش افزوده ای برای کاربران ایجاد نکند. همچنین ممکن است نقض حق چاپ باشد. اگر تعداد قابل توجهی درخواست حذف قانونی معتبر دریافت شده باشد، ممکن است یک سایت تنزل یابد.

 

به روز رسانی های همپوشانی

وقتی از ما پرسیدیم که چرا گوگل دو به‌روزرسانی را همپوشانی کرده است، رابط جستجوی Google در X گفت: “به طور معمول، ما سعی می‌کنیم به‌روزرسانی‌هایی مانند این‌ها را از هم جدا نگه داریم، اما همیشه امکان‌پذیر نیست. اما هر کسی که سعی می‌کند تغییرات را بفهمد، کاملاً ساده است. اسپم نکنید و تغییرات را مشاهده کنید، ممکن است به روز رسانی اصلی باشد. اگر هرزنامه انجام دهید و تغییرات را مشاهده کنید، احتمالاً به روز رسانی هرزنامه است. به ویژه، ما دیروز یک به روز رسانی هرزنامه منتشر کردیم. سایت هایی که اسپم نمی کنند نباید به همین دلیل تغییرات را مشاهده کنید. ما یک به روز رسانی اصلی منتشر کردیم. این به روز رسانی هرزنامه متفاوت است. این یک بهبود کلی در نحوه رتبه بندی ما است. بسیاری از سایت ها به این دلیل هیچ تغییری نمی بینند و ربطی به هرزنامه ندارد.” 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 11 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهترین سایت برای رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح